lördag 7 mars 2009

Yo! nu har jag varit ute och gått med min lillasyster för hon skulle sova middag. Hon sover och nu ska jag snart ner och göra lite lunch. Jag tänkte göra en rätt lätt lunch. Apelsinsmoothie blir det. Jag ska ta lite kort och lägga in receptet också! Juste till frukost åt jag soya yougurt m. äppel bitar i. Jag vet inte riktigt den smakade annorlunda men det är något jag skulle kunna leva med. Jag kommer inte köpa den så ofta för att den kostar dubbelt så mycket som en vanlig yougurt. Den kostar 40 kr! Haha, jag får betala den själv också. Den är från Gogreen och den skilljer sig från en vanlig yougurt genom att den är gjort på soya bönor istället för mjölk (jag ska ju undrvika mjölk produkter). Sen vill jag inte påstå att man håller sig väldigt länge på den. Jag åt den ungefär 11.30 och nu är klockan 13.45 och jag känner hur magen suger efter nå mer! Jaja jag ska gå ner och göra lite smoothie. Tjadå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar