fredag 6 mars 2009

wäähh!

Nu har jag ätit lunch eller ja min tomat soppa som smakar chili. det var nog det hemskaste jag varit med om, jag trodde jag skulle spy upp det hela tiden så jag lyckades äta upp lite mer än halva(as br gjort dvs). Jag har jätte ont i magen också eftersom min nya diet är helt annorlunda än vad jag åt förut så känner jag mig lite knepig i magen. jaja jag lyckades iaf med halv och det är jag riktigt nöjd över (Y) Ah en till grej, idag har jag varit riktigt jävla förbannad men jag tänker inte nämna det efter som det är en mat blogg inte fridas ilandsproblem blogg. Sockerberoendet då? haha, ja! det var en annan 5a. Jag menar jag har varit helt skakig och nästan svim färdig hela dagen och inget blir bättre av att jag inte slutar förens 15.20 (Y) Njaa, jag åt faktiskt 5 plupp bitar efter lunchen och jag känner att jag börjar känna mig bättre nu, inte lika skakig, inte lika arg, inte lika trött! Vi har fortfarande lunch så jag tänkte bara passa på och blogg lite. Bilder ja! haha jag skickar klass kompiar på att hämta minneskortläsare. okej, jag lägger till bilder när jag kommer hem :) Jag lovar att ni vill se tomat soppan:) den ser ut som en riktig jävla pary spya som caroline säger!

Tomat soppa 0/5 (N)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar