måndag 30 mars 2009







Ahmenhallå!? Idag har jag inte gjort något speciellet, jag var typ vaken hela natten för min lillasyster hade feber och skrek -.- jag är helt död så jag ska sova snart, annars har jag varit på zonterapi i 1 timme som vanligt. Och jag har även bakat äppelpaaaaj:) Jag och caroline var inne på cubus i dag och skrattade nästan ihäl oss åt massa kläder. Jag tror inte jag har skrattat så mycke jag skrattade idag på läääänge. Fast det kan bero på att jag var super övertrött. Jag höll iallafall på att skratta ihäl mig på engelskan när jag skulle förklara för caroline vilken skit natt jag hade haft, Dessutom drömde jag att jag var med i parlamentet jag drömde även om att jag var på äventyr med en kille på st mikael. Tänker absolut inte nämna något namn på den killen xD Hahahha, Ännu roligare var det när caroline berättade om hur hon somnade när hon målade naglarna, hahahah. Nu ska jag strax sova, sitter och små skrattar för mig själv när jag skriver om sakerna, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar