onsdag 18 mars 2009











Idag! Frukost blev samma som i går, mumms :) lunch blev det donken med Hanna :D vi var super sugna på hamburgare men det är helt värdelöst sen dom tog bort Big tasty -.- jaja vi köpte mc feast som var värdelös. jaja vi fick i oss en varsin sen köpte vid glass m. siding? Jamenar kolan var inte ens på toppen av glassen så man kan ju inte säga glass m. topping ju! Ja, idag fick vi kolla på teater i skolan också om nån kung? jaja jag tyckte den mest handlade om att få publiken och skratta? hm, skit kul iaf! :) Nu kom jag precis hem från massage, zonterapi. Zonterapi är skönt, även fast det är fötterna. Han passade också på att ha på linement på min fotled så jag kan ut och springa ikväll utan att min fot dör. Jag har typ jätte ont i min fotled när jag har suttit still ett tag, det gör så ont så man inte ens kan röra på foten alls. Det brukar komma också när jag är ute och springer. Nu ska jag ner och koka pasta för jag ska köra på en Caroline i dag. Pasta och bacon xD Jag vet inte om ni vill ha recept på det men jag ska ta lite kort iaf. Jag menar alla kan väl göra pasta och bacon? hoppas jag ;) Juste, jag är typ blond igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar