fredag 27 mars 2009


Tja! man skulle kunna säga att jag har mycket mer energi nu! jag har legat och sovit i 3-4 timmar så nu känner jag mig liiiiite piggare. Men med sömn kommer också hunger och eftersom jag inte har ätit nå riktigt i dag förutom fikade i morse i skolan klockan 10.00 så var jag rätt så död när jag vaknade. Haha sen kollade jag på klockan och såg att den var 20.20 ? jag menar vi äter aldrig middag så sent :O Jag gick ner typ skit grinig för att ingen hade väckt mig men det visade sig att mamma hade kommit upp vid 18.00 och frågat "Ska jag tjata upp dig nu så du får äta eller ska jag skita i det" och jag hade så klart(?) svarat "skit it det". Jaa.. Det ända jag har minne av är att mamma och min lillasyster kom upp på mitt rum innan jag somnade. Iaf! nu har jag massa energi från Heeeet räkgryta.... helt sjukt vad gott det är! :O Jag fick inga bilder på det eftersom jag redan var helt död. så jag lägger upp en bild på halv mitt huvud ist.. jag menar fan va mitt hår växer när jag inte sliter på det. För 2 veckor sedan hade jag en period på 1 månad ungefär när jag absolut inte gjorde någonting alls med mitt hår, dvs. platta det m. plattång, föna, tupera, hårspray.. Inget, jag satte bara upp det rakt upp och ner i en knut. mm, intressetrollen hoppar av glädje och nu ska jag ner och kolla på tv sen gå och lägga mig och sova typ om nån timme beror på hur länge jag orkar vara uppe! ciiiao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar