måndag 16 mars 2009

Banan











Idag har vi haft prov i naturkunskap jag fick G iaf :P Jag har varit helt död hela dagen typ och bara skrattat. Nu sitter jag och väntar på att maten ska smälta så jag kan gå ut och springa. Idag åt vi varm pastasallad, super gott är det. Jag hittade en gammal skiva med massa musik också, kul att lyssna på. Bild på mina trasiga tajts! Sen ska jag färga håret också för det behövs verkligen, jag har nog världens månster utväxt. *Tråkiga bilder tagna med mobilen, hittade inte kameran.


Pasta salladen bestod av
  • ½ paket pasta
  • tomater
  • 300 gram kassler
  • 1 klyfta vitlök
  • hackad basilika
  • svart peppar
  • salt
Koka pastan så länge den ska kokas. Stek vitlök & kassler. När kasslern har fått stekyta ha på tomater och stek så dom blir mjuka. Ha sedan över pasta och krydda med basilika, peppar & salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar