torsdag 5 mars 2009

uh


Hej, nu har jag äntligen skaffat en blogg och det är inte vilken blogg som helst! det är en mat och bak blogg där jag kommer lägga upp video bloggar och recept, ni kommer också få följa med under min 28 dagars detox för att rena kroppen på slagg. Egentligen vet jag inte om jag skriver för att få folk intresserade eller för att jag bara vill ha som en "dagbok" på internet som vem som helst ska kunna ta del av. Jag började iallafall med min detox i dag och min frukost i morse blev bovetegröt m. solrosfrön, linfrön och banan. Under den här tiden kommer jag endast få äta ekologisk odlad frukt och grönsker och dessutom ost som t.ex. get, får och haloumi ost. Jag kommer börja lägga upp recept som jag äter varje dag och jag kommer också videoblogga så ofta jag hinner med att filma och lägga upp. Jag går på media programet i mora så ni kan förvänta er en snyggare blogg snart jag måste bara fixa bilder först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar