onsdag 25 mars 2009


Idag började jag sent, skit skönt att sova ut! Jag sov iallafall till 09.00, sen gick jag upp åt frukost som blev falu rågrut och varm o'boy. Det var inte gott alls, dom senaste dagarna har jag bara ätit kiwi till frukost för jag har inte kännt min så sugen på att äta något. Till lunch blev det Is te peach. Det är det godaste som finns tror jag! Vi hade iaf muntliga redovisningen i dag, det gick bra. Jag fick vg och hon tyckte jag pratade högt och tydligt. Det är bra ju! Idag är det våffeldag, ska hem och äta det till middag iaf. Känner mig inte så sugen på nånting alls just nu förutom is te :) Jaja nu ska jag kolla runt lite på kläder och skooor! Smink för den delen också! Jag vill köpa massa nytt smink nu. Snart ska jag göra en video blogg där jag sminkar. Jag har tre filmer klara som jag skulle kunna redigera och lägga upp men dom är rätt så tråkiga faktiskt! *gammal bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar