fredag 27 mars 2009




Nu kom vi hem för en kvart sedan kanske, Felicia har lagt sig för att sova nu men jag vet att jag kommer bara bli ännu tröttare om jag lägger mig och sover nu så därför ligger jag framför datorn ist. Det gick jätte bra att filma men intevjun ska jag inte göra förens nästa vecka. Alla var iallafall jätte trevliga och vi fick bröd och fikabröd av dom med oss hem. Nå kaffe drickande blev det inget av vilket jag ser som en stor lättnad. Jag ska sitta vaken i 1 & en kvart nu sen ska jag duscha och fixa mig. Jag skulle nästan vilja lägga mig och sova en liten stund som tidsfördriv men då kommer jag dö när jag ska vakna. Tillskillnad från Felicia så har jag inget muntligt framförande av nationella provet i morgon, jag hade mitt i onsdags. Höhö! iaf är jag inte helt död men inte övertrött och glad heller. Jag är bara helt borta. Efter skolan i morgon ska jag åka till leksand och träffa Clara över dagen, det blir super spännande eftersom vi inte träffats på så länge. Nu ska jag kolla på lite gamla weeds avsnitt. Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar