söndag 8 mars 2009




Idag har jag varit för trött för att starta datorn så det kommer nu. Till frukost blev det vitlöksbröd och äppel juice:) Lunch blev det inte så mycket av för jag följde sandra till bussen och pratade med henne om det värsta kvällen i hennes liv xD.. haha Ja nu har jag iaf ätit middag och det blev fläskfilé från igår m. sallad, alfalfagroddar, coctailtomater och feta ost (Y). Jag har fått nå för coctail tomater :O men det är inte så konstigt för dom är typ 1000 gånger godare än vanliga äckel tomater! Men jag glömde ta kort på min mat men ni får två bilder iaf och en bild på mig som jag tog innan jag gick ut i snöstormen:) dessutom börjar mina hårddiskar bli riktigt fulla så jag ska ta bort lite onödiga filmer och bilder! nu ska jag städa rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar