måndag 9 mars 2009




Nu har jag kommit hem och ätit middag. Det blev quinoa m. tomatsås, alfalfagroddar, kidneybönor i smet och coctailtomater så klart. Till lunch blev det inte riktigt som tänkt, vi hade väldigt kort rast så det blev mos och falu rågrut mackor. Faktiskt helt okey! Jag menar min grönsaksjuice ser inte så jävla mummsig ut egentligen MEN jag slipper den inte den får bli lunch i morgon -.- Tänkte på en sak till nu när jag har börjat blogga så läser jag ingen annans blogg längre. Haha! Nu ska jag väl plugga matte hela kvällen för jag har prov på linjärafunktioner i morgon och jag kommer på ig (Y). Men det visar sig. Juste frukost! det blev apelsinsmoothie :) På fredag är det bestämt att jag ska åka till farmor och mysa hela helgen! Nu vill jag att veckan försvinner. Men på fredag kommer jag bli ensam i nåra timmar för farmor skulle bort men jag får väl fixa en film eller ut och gå eller nå sånt. Bara jag inte försvinner som den där killen. Han bara försvann i flera månader och nu har dom hittat honom dessutom var det i en sjö som ligger nära farmor :S Cute, ne hoppas jag inte försvinner. På lördag ska jag iaf åka upp till borlänge och möta hanna rätt tidigt för vi ska bada på aqua nova. Det blir roligt för jag och hanna skrattar jämt så mycket. Jag skulle behöva gå in på dinsko och köpa upp mitt värde bevis på 449:- där. Jag fick det eftersom jag skickade tillbaka ett par skor som hade spruckigt under. Dom var skit sura för att jag inte hade kvitto men min syster fixade det (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar