torsdag 12 mars 2009





Idag blev jag i mora hela dagen, först skolan till kvart i fyra sen följde jag med Hanna hem för vi skulle filma när hon pröva Ju-jutsu i dag. Haha, hon var skit nervös, okej det var jag med även fast jag bara skulle filma. Det slutade med att vi kom dit så ångrade hon sig och vågade inte träna med småttingar så vi fick vänta en timme på att det större skulle träna dessutom fick vi ringa dig Felicia för Hanna ville inte träna själv. Hon tyckte det kändes intimt. Nu har jag kommit hem iaf, jag missade som tur inte hela "halv åtta hemma hos mig" iaf. Mamma kollade på antikrundan som förövrigt har gått helt utanför ämnet? jag menar det är antik rundan men nu gör dom till och med inslag om dom som jobbar där. T.ex. idag följde dom med nån tant som var "seglar mamma". Jaja nog om det nu ska jag duscha sen ska jag packa lite snabbt för jag åker till Ludvika i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar