lördag 21 mars 2009




Nu kom jag precis hem med världens huvudvärk! -.- Jaa det kan bero på att jag och Hanna skulle åka rushkana och det gick en aning snett! haha vi skulle ta sats så båda kunna kasta sig på rumpan brevid vandra. Ja vi skulle som sagt ta sats så vi fick åka snabbt men då precis när båda tar sats slår BÅDA i huvudena i rushkana taket. Vi slog i hårt som fan och varken jag heller Hanna fattade vad som hände. Allt bara försvann xD Iaf skit kul när man tänker efter hur klantiga vi är och båda samtidigt! Annars har vi haft super bra dag. Jag har köpt ett par snygga skor för mitt värdebevis på Dinsko. Egentligen skulle jag köpa ett par sneakers men det bara blev så! Nu håller jag på att sminka mig för jag & sandra ska ut i kväll, filmer & bilder kommer upp i natt! ;) nu kommer film och bild sen idag! Juste Måns zemmerlöv & sarah down finer(stavning?) var på kupolen också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar