fredag 6 mars 2009


Nej nu ska jag sova! ikväll åt jag glass också Carte d'Or med jorgubb och pistage! Mumms, jaja jag ska egentligen inte äta sånt men det blev så bara! svaret på allt ;) Haha, Jag ska upp rätt tidigt i morgon för hela släkten kommer för att fira min halv pappa. Ja, ska väl städa huset laga mat och baka :) Det blir massa recept och mumms i morgon på bloggen. Jag har t.ex. bestämt mig för att lägga upp när jag bakar choco's! riktigt gott är det. Det är ungefär som choklad muffins med en choklad smet i och man äter dom frysta! På söndag tänkte jag filma till video blogg också men jag måste till skolan och redigera filmen också men den lär väl vara klar på måndag ungefär. Nu ska jag borsta hajtänderna och hoppa under täckena!
*bilden är för övrigt tagen från google

Natti Ü

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar