söndag 22 mars 2009

Jennie & falun tjej
Louise

Sandra & Henke

Sandra & jim



Igår ja! Det började med att jag och Sandra gick ut. Vi träffade linneá & ersson ute dom var super snälla. Ersson köpte fanta till mig och sandra för vi hade inga pengar på oss. Sen kom Jim och Gustav ner också. Vi skulle gå och värma oss och då träffade vi Henke & Jörgen, super kul. Länge sen man träffade dom! Efter det gick vi och värmde oss ett tag och spelade biljard och jag fick Matilda att spela gitarr när jag filmade. Efter ungefär 1 timma så gick vi ut på byn igen och hamnade utanför hotellet? Jahja, där träffade jag massa människor, dessutom är jag riktigt social så jag lärde känna lite folk. Ehm, namn är lite svårare däremot för man skulle lägga till på facebook och sånt i dag.

Jag har fått riktigt svår för namn :O Jaja, vi stannade utanför hotellet i typ 1-2 timmar kanske? sen så åkte vi hem och jag var hemma typ 01.30 :P Sen pratade jag i telefon också i 40 min kanske? Jaja idag ska jag plugga, städa och springa :)

En film på matilda & en på sandra när hon går på bal? hahahahahhaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar