söndag 5 april 2009


Söndagar! jag älskar söndagar! jag vill ha söndag varje dag. Idag ska jag plugga och baka? :) jag känner att jag vill baka nå kul. jag är super pepp på allt idag. Snart ska jag ut och gå med min lillasyster så jag måste nog ta bort resterna av sminket :S usch jag var så jävla trött i går så när jag hade stängt av datorn så jag dog. Jag blev förvånad att jag kom upp så tidigt idag, jag menar hur ofta går man upp klockan strax innan 11.00 när man har festat och suttit framför datorn halva natten? Ingen aning, jag gör det inte ens när jag har gått och lagt mig tidigt dagen innan. Jag är en natt människa och jag gillar att sova på morgonen(Y) Min frukost blev iallafall Pasta, köttfärsås, grädde, tomatpuré, salt, peppar blandningen som det inte finns något namn på tror jag? :) Glad Frida med trsiga sönder skor, tss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar