torsdag 2 april 2009





öh, idag har nog varit helt värdelös nästan! Nu har jag iallafall haft utveckligssamtal. Jag var på nervös så jag trodde jag skulle spy, jag kan inte fatta att det gick så bra och allt... Muu, jag har iallafall legat och sovit i 2 timmar för jag hade ont i huvudet. Nu är jag jätte pepp för det är 11 grader i SKUGGAN! dessutom skiner solen. åh jag ska ut och springa/gå i kväll efter middagen :) Jag ringde också till farmor idag och till min stora förvåning skulle hon komma hem på tisdag! det betyder att jag kan vara hos henne på påsklovet! great! Jag orkade verkligen inte åka ner till stockholm och dessutom vill jag inte stanna kvar här en hel ledig vecka? Jag ringde till pappa också, han hade ryggskott(?), hmm han kunde bara ligga eller gå? låter helt värdelöst :) haha, mitt hår ser ut som ett fluff idag, hihi. Det står rakt upp pga att jag lockade det igår kväll och sov med det :) det ser inte knäppt ut men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar