söndag 19 april 2009




NU! mitt påsklov är slut nu och det är äntligen söndag! Jag har inte skrivit nånting på lovet alls, helt king! I början av mitt lov var jag ner till farmor och hälsade på henne, vädret var toppen och vi tog oss tillochmed ner till Örebro, super trevligt att träffa lite andra. I Örebro hälsade vi på lite släktingar och sen gick vi också på stan i nån timme. Jag stannade hos farmor till måndagen då jag åkte till sandra i Borlänge. På måndag kväll gjorde jag och sandra inte så mycket, fabian och simon kom och hälsade på. Vi åkte hem på tisdag för jag hade massage tid på tisdag kväll. Det var min sista massagetid så jag vet inte om mamma skulle skaffa en ny till mig? :) Iallafall på onsdagen åkte jag in till mora och träffade Hanna! Vi gjorde inte så mycket alls, vi åkte buss runt runt och sen åt vi mat på donken. Det blev nuggets och äppeljuice, toppen(Y). På torsdagen åkte jag in till mora igen för att stanna där också. Hela torsdagkväll satt jag och Hanna framför datorn. På fredagen var det massa drygt och sen på kvällen vart det party? Jag menar rätt ovärt men super kul. Först var vi hemma hos Sara, Hannas storasyster. Sen kom Joel, micke, jocke dit. Liten stund senare kom Skog, Martino och Johannes också. Sen kom det några till också haha. Efter en timme gick vi hem till Joel istället och Sandra, Jim, Gustav, Pontus & Tobbe kom. Mina friends:) Haha iallafall vi stannade hos Joel en stund till, tills alla fick för sig att vi skulle hem till Martino, italienaren xD. Haha Vi kämpade oss genom hela mora ända till ishallen till martino och dit kom det väldigt många? Jaja, det hände mycket och Jag, sara och hanna gav upp 01.30 och gick hem. På hemvägen hittade Frida en cykel, toppen(N) not! HAHA, iallafall skulle jag cykla, det gick som det gick och jag skrapade upp knäet. dumt att släppa styret! Igår hände inte så mycket, sandra, jim & tobbe kom hem till mig sen gick vi ner på byn. Där hände det inte så mycket, vi hittade karin och möken tog med oss dom hem till tobbe. Där spelades lite Gh och jag satt framför datorn ett tag sen 01.15 gick jag och möken hem. Idag är jag trött :) den första bilden snodde jag av Hanna, Http://Brunberta.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar