söndag 5 april 2009


Fest fest fest! skönt att komma tillbaka till verkligheten, jag menar skolan! Nu har jag skrivit en bok recention på första twilight boken. I morgon ska jag skriva en till, och sen ska jag skriva en sammanfattning på filmen lochness(?) sämst stavning, Jaja, så kan det gå om man halkar efter lite i engelskan. Nu sitter jag och dricker té iallafall. Grönt té med mint, jag tycker inte om mint. Mint smakar tandpetare. Haha, nu snart ska jag hoppa in i duschen som sagt sen ska jag ner till pontus(han som fyllde år i går) och lägga in massa bilder och filmer på hans dator. Usch ja, Ikväll blire sova tidigt sen är jag riktigt pepp på en skolvecka (minus) en dag. Det känns bra att vi är lediga på fredag, synd att det inte var torsdag också. Nu kom jag på att jag har en franska läxa till på torsdag också! Super (Y) Skit bra. Påtal om franska, Jag fick godkänt på provet och ni fattar inte hur bra det är eftersom franska är väldigt svårt om man har läst spanska i 3 år, mer eller mindre. Jag måste plugga Naturkunskap också. Eller vi säger så här, jag måste plugga alla ämnen den här veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar