tisdag 5 maj 2009


Sitter i skolan idag och jobbar med ett gammalt arbete på media produktionen som jag aldrig riktigt rog tag i! haha den måste in innan jag slutar på det är väl bara att sätta igång med filma och ta massa kort, Jag funderar på om jag ska filma om i helgen och sminka min stora syster och sen ta massa kort nu under veckan också, ca 75 bilder & 3 kort filmer på 2 min -.- usch det är egentligen inte så svårt, snabbt gåre men jag orkar typ inte göra något just nu, men jag kom på nu att jag kan filma mig själv när jag sminkar också, det blir oftast bäst så :P haha jag får göra minst en film idag sen måste jag göra svenska också. Känns inte som att svenskan kommer bli så bra eftersom jag inte kommer kunna fråga min lärare hjälp för hon är i tyskland -.- en sak till! jag är trött på mitt hår :( !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar