fredag 22 maj 2009



Hoho, I förrgår klippte jag och färgade sandras hår. Super fint, verkligen! Först klippte jag av dom slitna topparna typ 7-8 cm. Men det gör ju inte så mycket eftersom hon har redan så långt hår. Bättre att ha halv långt och frächt istället ;) Sen så klippt jag upp rätt mycket och en jätte fin lugg/snelugg, jag är iallafall jätte nöjd. Sen igår var jag riktigt trött på mitt egna hår så varför inte tänkte jag och tog fram sax och kam. Jag vart riktigt nöjd, det vart ju bra för att ha gjort det själv måste jag säga (Y) Två bilder, den första är hur mitt hår såg ut innan och andra är en hyfsad cam bild hur mitt hår ser ut nu när jag fixar det ;) sen har jag blekt mitt hår lite också så det är rätt ljust nu, fast det gjorde jag för 1½ vecka sedan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar