tisdag 26 maj 2009



Alltså, det gick bra måste jag säga (Y) Koppla hit, bromsa dit, gasa hit? växla NU! hahahha, iallafall måste jag nog lyckas lära mig det med tanke på hur många som har lyckats, hahahah! Nu ska jag ta en dusch tror jag, nej det var inte så svettigt MEN jag fryser! Idag har jag och min stora syster legat i min säng och sovit middag, haha! Jag har iallafall varit helt död hela dagen. Jag har ont i ryggen sen massagen igår och jag har knappt kunna sitta ner -.- .... Jaja, nu ska jag inte gå och duscha kom jag på! jag skulle göra det i morgon på morgonen. Hoho, sovmorgon i morgon till klockan 12.00 så jag ska gå upp typ 07.00 och duscha sen tar jag bussen 08.50 till mora för jag ska till Hanna på morgonen. Jag åker till henne varje onsdag morgon (Y) Jaja, nu ska jag gå ner och kolla på tv dårå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar