lördag 22 augusti 2009


Idag har jag suttit vid datorn hela dagen ungefär :o jag gillar photoshop cs4, det är rätt häftigt. Det är typ 3D och sånt, säger mig ingenting med det är fett ändå ;o Idag har jag gått upp ur sängen ofrivillgt för att ta hand om min lillasyster. Jag gick ner åt ett ägg sen gick jag upp till datorn. Efter ungefär 30 min ropade mamma och frågade om jag ville följa med ut och gå :S sjukt segt, klart jag inte ville! :O han blev fett pupp och hotade mig att om jag inte följde med henne ut och gå så skulle hon aldrig mer skjutsa mig någonstans. haha, jaja, slutade med att vi kom hem efter 2 timmar för då hade min lillasyster somnat! sen satte jag mig vid datorn i några timmar och fortsätte i ps. sen kom mormor hit och åt middag. & nu sitter jag fortfarande här och töntar mig. gjorde om min lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar